Nabídka služeb spojených se správou domu
1. Oblast provozně-správní a ekonomicko-organizační:
Ø vedení evidence nájemců bytů a nebytových prostor a objektů, příp. uživatelů provozních jednotek
Ø vypracování pasportizace bytů (identifikace umístění v obci či domě , kategorie, plochy místností , zařizovací předměty, osoby a jiné jednotky pro vyúčtování služeb , služby poskytované do bytu )
Ø stanovení a předpis jednotlivých položek měsíční úhrady ( nájemné, poplatky, zálohy na služby )
Ø vedení evidence předpisů a plateb vlastníků resp. nájemců (měsíční předpisy , došlé platby )
Ø kontrola včasného placení stanoveného nájemného a úhrad za služby spojené s užíváním bytu nebo nebytových prostor,
Ø přebírání a předávání bytů, nebytových prostor a objektů podle pokynu vlastníka
Ø zajištění dodávek služeb spojených s užíváním budov, bytů a nebytových prostor (el.energie, plynu, vody, tepla, TUV, odvozu odpadu, apod.)
Ø zajištění odečtů energií a médií v bytech a nebytových prostorech včetně zajištění montáže a výměn poměrových měřidel
Ø evidence a sledování nájemních smluv (smluv na užívání bytu), ukončení jejich platnosti na základě pokynů vlastníka,
Ø příprava uzavírání nájemních smluv (smluv na užívání bytu) k bytovým jednotkám ve svěřených nemovitostech dle pokynů vlastníka,
Ø informování vlastníka o uvolnění bytových jednotek ve spravovaných nemovitostech
Ø smluvní zajišťování dodávky médií a servisní činnosti nezbytně nutné pro bezproblémový provoz domů, zejména el. energie, plynu, vody, tepla a TUV, revizí a údržby výtahů, odvozu odpadků atd.,
Ø placení faktur za dodávky služeb spojených s užíváním bytů ve stanovených termínech, kontrola správnosti fakturovaných částek,
Ø zajišťování informací směrem k nájemcům o případném přerušení dodávek médií dle předchozího bodu, včetně uvedení důvodu přerušení,
Ø zajištění pravidelného úklidu společných prostor domů a chodníků, přiléhajících ke spravovaným nemovitostem
Ø zpracování ročního vyúčtování služeb dle platných předpisů ( rozpočítání nákladů , tisk protokolů o vyúčtování služeb )
Ø uplatňování a vymáhání (případně i soudní cestou) odstraňování závad a poškození, která byla způsobena v nemovitostech nájemci a osobami s nimi užívajícími byty a společné prostory nemovitostí
2. Oblast údržby ( stavebně technická ) :
Ø Zajištění technických prohlídek, preventivní prohlídky a revize vyhrazených technických zařízení v souladu s platnými právními předpisy a příslušnými technickými normami
Ø zajištění odstranění zjištěných závad z revizí a kontrol
Ø zabezpečení údržby a běžných oprav nemovitostí v rozsahu vyplývajícím z obecně závazných právních předpisů,
Ø zajištění nepřetržité havarijní služby
Ø zajištění provozu a údržby výtahu
Ø vystupování při veřejnoprávních jednáních vůči dodavatelům jménem vlastníka
Ø posuzování záměrů nájemců a uživatelů (výměny zařizovacích předmětů, drobné úpravy bez ohlášení, v režimu stavebního ohlášení a v režimu stavebního povolení)
Ø uzavření nebo připravení návrhu pojistné smlouvy
Ø pravidelné placení pojistného podle pojistné smlouvy
Ø uplatňování pojistného plnění na pojišťovně v případě pojistné události
3. Oblast vymáhání pohledávek:
Ø vyhotovení podkladů nutných pro soudní vymáhání dluhu
Ø zajištění zástupce pro soudní jednání
4. Na základě požadavku vlastníka můžeme dále zajistit :
Ø zajišťování rozsáhlejších oprav a rekonstrukcí (spolu s vlastníkem, nebo podle jeho pokynů):
- výběrové řízení na zhotovitele,
- prověření a podepsání smlouvy o dílo,
- provádění pravidelných kontrol postupu a kvality prací,
- organizování kontrolních dnů,
- přebírání hotového díla,
- uplatňování případných reklamací v záruční době
Ø zajištění nového nájemce do bytů s tržním nájemným a nebytových prostor